Založ si blog

Na tvorbu zrážok vplýva oveľa viac lesnatosť, ako nadmorská výška

Veľa ľudí ma v mojom profesionálnom živote prinútilo hlbšie siahnuť do podstaty problémov.

Prví boli vodohospodári, ktorí ma prinútili, aby som im následne dokázal, že najlepšia, najlacnejšia a najefektívnejšia tvorba vodných zdrojov je ekosystémová ochrana vôd. Bolo to v čase, keď všetci ťukali na „mozog“, čo za nezmysly Kravčík vymýšľa.

Prešlo 20 rokov a ekosystémovú ochranu vôd spomína kde kto. Stáva sa z toho módny trend a najčastejšie to mentorujú tí, ktorí vlastne ani nevedia, čo to znamená. Ja som sa so svojím tímom posunul ešte ďalej a pochopil som, že hlavným ovplyvňovateľom termoregulácie planéty Zem, teda zmien klímy je stav vody v ekosystémoch kontinentov.

Tak, ako pred 20-mi rokmi mi nevedeli prísť na meno vodohospodári, tak mi teraz nevedia prísť na meno klimaalarmisti, pre ktorých sa stalo fetišom CO2, ktorý je podľa nich údajne hlavným vinníkom klimatickej zmeny. Najväčšími tí, ktorí vôbec nerozumejú fyzikálnej podstate termoregulácii planéty Zem, sú najväčší zástancovia vplyvu CO2 na globálnu zmenu klímy.

Teraz chcem poukázať na ďalší fetiš, ktorý ma udivuje s akou plytkou bohorovnosťou celá plejáda expertov na fungovanie klimatického systému i hydrológie planéty Zem má medzery v prírodných vedách. Tým fetišom je, vplyv nadmorskej výšky na tvorbu zrážok.

Tak som sa milí priatelia pohral. Dal som dohromady vzťah nadmorskej výšky a ročné úhrny zrážok a vzťah percenta lesnatosti územia a ročné úhrny zrážok . Z grafu, ktorý Vám ponúkam je evidentne zreteľnejšia korelácia vplyvu lesnatosti územia na tvorbu zrážok.

 

Je jasné, že tento výskum som nerobil na základe presne stanovenej metódy a ani sa ňou nebudem zaoberať. To zhodnotia moji kritici, aký som ja šarlatán. Ja len kritický prinášam ďalší poznatok plytkého nazerania reprezentantov vedy, ktorých platíme z našich daní, aby sa tomu seriózne venovali.

Priestor na diskusiu. Ak je to tak, tak veľa vecí zprofanovaných vedcov je úplne spochybniteľná. Darmo sa moji kritici tu budú naparovať a vynášať súdy, že moje poznania sú úplným bludom.

Odporúčam im seriózne zobjektivizovať ich vedecké bádanie a to čo najrýchlejšie ako sa dá, lebo zajtra to bude neskoro. Odporúčam im zbaviť sa ideológie a namiesto ohovárania Kravčíka sa začať venovať tomu, za čo ich platíme. Ak to neurobia, tak sa môže stať, že pri toľkej tvrdohlavosti, ktorú Kravčík vlastní, že objaví ešte niečo, čo ani sám on netuší :

Slovensko potrebuje obnovu všetkého. Vzťahov, morálky, zákonov i zdevastovanej krajiny

21.01.2020

Je toho veľa, čo treba naprávať. Otázkou je, kde začať. Za ktorú nitku potiahnuť, aby sme boli úspešní. Ja osobne sa venujem viac ako 30 rokov vode a viem, že na jedinom, na čom sme závislí je voda. Voda je jednoducho modrou niťou života. Nebudeme mať vodu, nebudeme mať nič. Ani vzduch na dýchanie. Nebudeme mať potraviny na stole, nebudeme mať čím sa umývať. [...]

15.08.2019

Tak milí moji priatelia, mám tu oponenta. Vedecká obec na klímu si vybrala dr. Metelku, aby dokázal, že klíme vôbec nerozumiem. Tento pán už dlhšie obdobie prenasleduje moju vedeckú spôsobilosť. Okrem toho, že ma prinútil hlbšie sa zaoberať vedeckým zdôvodnením toho čo píšem, začína mi vŕtať hlavou prečo má takú dojemnú starostlivosť o moje „vedecké [...]

Vplyv CO2 na zmenu klímy je mýtus

14.08.2019

Prečo? Zo Slnka tečie žiarenie, ktoré vo vzduchoprázdnom priestore 150 mil. km nestráca žiadnu energiu. Pred vstupom do atmosféry dosahuje slnečné žiarenia intenzitu v podobe solárnej konštanty 1353 W/m2, či je to nad rovníkom, alebo napríklad nad 48-ou rovnobežkou severnej, či južnej zemepisnej šírky, alebo na póloch. Prechodom atmosféry slnečné žiarenie stráca na [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Michal Kravčík

skutočné hodnoty vznikajú mimo honosných palácov

Štatistiky blogu

Počet článkov: 157
Celková čítanosť: 482756x
Priemerná čítanosť článkov: 3075x

Autor blogu

Kategórie