Kto hrá ruskú ruletu s Matovičovým poslaneckým mandátom

6. marca 2017, Michal Kravčík, Nezaradené

Keď som si dnes prečítal info o potvrdení pokuty Ústavným súdom pre Matoviča za to, že formálne mal aktívne podnikanie aj keď nepodnikal (https://www.youtube.com/watch?v=i2ldvKVin1A&feature=youtu.be) a na základe toho mu hrozí strata mandátu poslanca NR SR, tak s tou krajinkou je ešte horšie ako som si myslel.

Podobne ako Matovič, som aj na stíhaný, že kritizujem verejných funkcionárov. Ešte šťastie, že nemám poslanecký mandát,lebo by som prišiel o peniaze. Zatiaľ mi hrozí iba strata občianskych, pardon ľudských práv. Neveríte?

Ústavný súd, ktorý na základe môjho odvolania proti rozhodnutiu Najvyššieho súdu v žalobe Richarda Rašiho voči mojej osobe rozhodol, že ja občan Slovenskej republiky nemám právo kritizovať verejného činiteľa. Toto právo podľa Ústavného súdu nepatrí obyčajným ľuďom.

Košický primátor, ma obvinil za to, že som ho na mojich blogoch neprávom kritizoval za to, že ublížil mojej rodine (https://kravcik.blog.sme.sk/c/301236/Pan-primator-Rasi-arogancia-a-nadradenost-nicia-moju-rodinu.html). Podľa Ústavného súdu toto právo údajne prislúcha len novinárom, ktorým je umožnené kritický sa vyjadrovať k verejným činiteľom.

Takže takto Ústavný súd chráni Ústavu Slovenskej republiky i záujmy občanov Slovenska. Slovenský Ústavný súd chráni politickú moc, ako za totáča. Táto krajinka potrebuje úplný reštart, ak sa nechce hanbiť za to, že Slovensko je čierna diera demokracie v strede Európy.

A možno je to aj dobre, že zoberú Matovičovi poslanecký mandát. Jedinému politikovi v Parlamente, ktorý sa nebojí povedať o politických zlodejinách. Bude jeho vyhodenie z Parlamentu povestnou kvapkou pretečeného pohára?